Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Климатроник е - неумишлено писах клима, с климатроник съм
    Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

    Comment


    • #17
      Нашите каручки не са с климатроници,а с автоматични климатици и този активен въглен за какъв грездей ти е,да не би да возиш клуба на пушачите на предния капак.Освен това има клапа за вътрешна циркулация,щото ако ти заложа един КАМАЗ или Икарус отпред и активния въглен от филтъра за противоядренно скривалище няма да те спаси.
      И аз го държа на auto,ако и да не е климатроник.И на топло не ти качва разхода,щото компресора не реботи,освен ако го пуснеш на режима за подсушаване.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        И аз го държа на auto,ако и да не е климатроник.И на топло не ти качва разхода,щото компресора не реботи,освен ако го пуснеш на режима за подсушаване.
        Кой е този режим?
        Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

        Comment


        • #19
          Крайното положение на дясната врътка.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
            Има разлика м/у твоя и моя. Ти си с климатик
            Това не е вярно, климатикът е автоматичен.......
            И също така без значение на коя степен е вентилатора врътката за градусите има роля за по-топло и по-студено......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Крайното положение на дясната врътка.
              Така си мислех, но питам за да съм сигурен.
              ПП: Съжелявам за глупавите въпроси, но преди това съм карал Голф а с неговото табло ще се оправи и кроманьонец(толкова е постно)

              Значи извода - сменям си филтъра(това филтър на купето ли се води?), пускам си ауто и си джъткам така нон-стоп?
              Last edited by Желязков; d.m.y г., 22:17.
              Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Нашите каручки не са с климатроници,а с автоматични климатици и този активен въглен за какъв грездей ти е,да не би да возиш клуба на пушачите на предния капак.Освен това има клапа за вътрешна циркулация,щото ако ти заложа един КАМАЗ или Икарус отпред и активния въглен от филтъра за противоядренно скривалище няма да те спаси.
                И аз го държа на auto,ако и да не е климатроник.И на топло не ти качва разхода,щото компресора не реботи,освен ако го пуснеш на режима за подсушаване.
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                  И също така без значение на коя степен е вентилатора врътката за градусите има роля за по-топло и по-студено......
                  Да,така е.Нещо подобно на по-отворен или по-затворен кран при старите автомобили.

                  Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
                  Така си мислех, но питам за да съм сигурен.
                  ПП: Съжелявам за глупавите въпроси, но преди това съм карал Голф а с неговото табло ще се оправи и кроманьонец(толкова е постно)

                  Значи извода - сменям си филтъра(това филтър на купето ли се води?), пускам си ауто и си джъткам така нон-стоп?
                  Карал съм и VW и не намирам,че има някаква същественна разлика,освен че ония кочини в по-стария си вариант нямат автоматичен контрол на температурата.Подобен контрол има при Аудитата от това време.
                  Пускай auto,нагласи градусите и си свиркай.Последната врътка я слагаш в положение крака-джам.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
                    Значи извода - сменям си филтъра(това филтър на купето ли се води?), пускам си ауто и си джъткам така нон-стоп?
                    А така, а другите ги остави

                    Comment


                    • #25
                      А последно копчето за АЦ–то да го пускам ли? Какво печеля и съответно губя с използването/неизползването му? За топло става въпрос
                      Alfa Romeo 156 1.6 T.S. LandiRenzo

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Желязков Покажи съобщение
                        А последно копчето за АЦ–то да го пускам ли? Какво печеля и съответно губя с използването/неизползването му? За топло става въпрос
                        АС - това ти е компресорът - само на топло време

                        Comment


                        • #27
                          А да ни просветите нас невежите, каква е разликата м/у автоматичен климатик и климатроник?
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                            А да ни просветите нас невежите, каква е разликата м/у автоматичен климатик и климатроник?
                            Климатроникът определя къде да духа и колко да духа. Освен това има и други неща, които управлява - подгряване на въздуха при студен двигател, размразяване на стъклата и огледалата, следи замърсеността на въздуха и автоматично включва вътрешна циркулация, ....
                            А при автоматичния климатик ти му задаваш къде да духа (е едното) и т.н.
                            Но и при двете ти сам трябва да включиш АС-то

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                              А да ни просветите нас невежите, каква е разликата м/у автоматичен климатик и климатроник?
                              Климатроник е запазена марка на VW груп както куатро и много разпространените делко бендикс гидоре феродо и разни други такива. Иначе няма разлика.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                Алфа Ромео го наричат Automatic Climate Control System. Разликата м/у еднозоновите и двузоновите съм я написал по-горе или накратко в автоматичен режим двузоновите управляват всичко, докато стария модел следи само температурата в купето

                                Comment

                                Working...
                                X